úterý 2. srpna 2011

White dress

Včera jsem měla na sobě tyto šaty. Koupila jsem ve výprodeji v zimě v Zaře, když jsem byla v Regensburgu. Šaty jsem okukovala asi dva týdny a když jsem tam pak šla s kamarádkou, tak i šaty odešly se mnou z obchodu. Zdají se mi docela krátké, takže k nim nosím legíny, ale na dovolené je budu nosit i jen tak. :) Byla jsem také vybrat se ségrou hodinky, které dostane k svátku. A taky jsem si chtěla koupit ještě šampon v Body Basics, ale obchod už u nás nadobro zavřeli. :( Škoda, ale mohli by místo toho otevřít třeba Lush - to by mi udělali velikou radost. :)

Yeaterday I wore this white dress. I bought it in sales in Zara in winter when I was in Regensburg. I looked this dress maybe two weeks and whe I went there with my friend, the drees went out with me. I think it's short, so I wear it with leggins but I'll wear it single on holiday. :) I went also choose watch with my sister for her, which she get to name day. And I wanted also buy shampoo in Body Basics but the shop was definitely closed. :( It's a shame but they could open Lush instead that store - they'll make me so happy. :)

dress: Zara, leggins: Kenvelo, wedges: Gate, watch: Bentime, handbag: Rocawear, gifted bracelet, rings and earrings
P.S. Omlouvám se za svůj výraz, neměla jsem špatnou náladu, nic takového, jen jsem se nedokázala inteligentně zatvářit. :)
I'm sorry about my expression, I didn't have bad humor or something similar, I wasn't able to just normally pretend. :)

9 komentářů:

  1. this dress is so nice!!! great find! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé fotovýrazy jsou oproti těm mým úplně normální! :) Šatičky jsou hezký! V zimě se nakupujou letní věci nejlépe! :D Občas se mi to taky stane.. a vůbec si nemyslím, že by byly nějak extra krátké! V klidu je můžeš nosit jen tak ;) však máš krásnou postavu, tak ji ukazuj! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou moc pěkné, myslím že je můžeš nosit i bez legíny. Teda jestli takové krátké věci normálně nosíš, nehci ti do toho mluvit. :)
    A doufám, že už máš dobrou náladu. .)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šatičky. Děkuji za komentář :-) Botičky už mám dlouho a kupovala jsem je na aukru od nějakého poláka.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám všem, jste zlaté!
    Thank you everybody! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)