čtvrtek 18. srpna 2011

Tuesday in black heels

V úterý jsem měla na sobě podruhé černé jehly, které jsem si před několika týdny koupila. Mají sice vepředu platformu, ale kdybych v nich měla chodit celý den, tak bych mi nohy večer bolely. Původně jsem si k nim chtěla vzít šaty, ale večer už takové teplo nebylo, takže to zachránily mé oblíbené džíny. Byla jsem s přáteli v jedné fajn restauraci a po očku jsme sledovali, jak hraje Viktorka Plzeň proti Kodani.
On Tuesday I wore black heels for the second time which I bought before some weeks. The have platform in front but if I should walk in these all the day, it'll hurt in the evening. I wanted wear dress with these heels at first but there weren't so warm weather, so I wore my favourite jeans. I was with my friends in one good restaurant and we watched sometimes match Viktoria Plzeň against Copenhagen. 
Have a nice day. :)

beef hamburger in Pijezpi

tee: Calvin Klein
jeans: random shop in Regensburg
heels: Deichmann 
clutch: Orsay
watches: Bentime
bracelets: YR 

5 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! psaníčko má zajímavej tvar a ty jehly! :) No asi se fakt dám na podpatky..! Jsou luxusní!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kočka, moc ti to sluší :) Mě by z nich bolely nohy nejenom večer :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, podpatky mě taky od zjištění, že existuj módní blogy pronásledují :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já podpatky milovala už tanečních. :) Dřív jsem je ani nenosila, abych si nezničila nohy. Za to od tanečních jsem propadla jejich kouzlu a krásně tvarují nohy. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)