pondělí 22. srpna 2011

Trip to Regensburg

Po více jak půl roce jsem byla v sobotu opět v Regensburgu. Udělali jsme si takový malý výlet. Prošli si centrum města, něco nakoupili, dali si oběd a jeli jsme se vykoupat do Weidhausu. Původně jsme chtěli jít do Westbadu, což je jediné koupaliště přímo v Regensburgu, ale bylo mi bylo jasné, kde bude půlka města nastěhovaná. Takže nakonec Weidhaus, bylo to po cestě zpět a navíc tam bylo celkem málo lidí.
Zajímalo by mě, jestli byste měli zájem o článek o mém pobytu v Regensburgu? A byli jste už tam? A pokud ano, líbilo se vám město? 

After more than a half of year I was again in Regensburg on Saturday. We made a small trip. We walked in the centre, bought something, had a lunch and then we went to Weidhaus to swimming. We wanted swimming to Westbad at first, which the only one pool in Regensburg but I knew where half of city was found. So finally Weidhaus, it was on the way back and there were not so much people.
I'm interested whether you'd interested post about my stay in Regensburg? And have you ever been there? And if you were there, did you like the city?


top: Elle
shorts: Tally Weijl
flip-flops, bikini: F&F
hanbag: Calvin Klein
sunglasses: R. Cavalli
watch: Bentime

13 komentářů:

  1. Jů vypadá to tam moc pěkně. Já jsem tam ještě nebyla. A co si to koupila od Clinique? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky! Moc ti to na nich sluší a to místo vypadá božsky.. hlavně ta voda..! :-) určitě uvítám článek o tvém pobytu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ako v raji!

    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji vám všem za milé komentáře. :)
    Dasdusha: Koupila jsem si promo balení 3 výrobků na smíšenou pleť za super cenu - mýdlo, pleťová voda a krém-gel (je výborný hlavně na léto, vyhovuje mi lehká konzistence).

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych vyrazila na koupání :-)

    OdpovědětVymazat
  6. i really liek your bikini,dear!<3 lovely pictures!

    OdpovědětVymazat
  7. AHOJ VERU...nominovala jsem tě do hry
    MAKEUP BLOGGER AWARD....
    http://fashionmanie.blogspot.com/2011/08/make-up-blogger-award.html
    ....M*

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná první fotka a krásný plavky máš :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)