středa 24. srpna 2011

Make-up blogger award

Byla jsem nominována na MAKE-UP BLOGGER AWARD od Marcely z FASHIONMANIE. Děkuji a posílám dál.
I was nominated to MAKE-UP BLOGGER AWARD by Marcela from FASHIONMANIA  

Pravidla / Rules:
 1. Napiš kdo tě nominoval. / Write who nominated you.
 2. Napiš 7 make-up faktů o sobě. / Write seven make-up fact about you.
 3. Nominuj dalších 15 blogerů. / Nominate other 15 bloggers.

1. Používám více lesky než rtěnky, ale mám několik rtěnek a jsem s nimi spokojená. 
    I use more lip glosses than lipsticks but  I have got some lipsticks and I'm satisfied with them.
2. Neobejdu se bez balzámu na rty - vždy mám labello + nějaký další balzám.
    I need lipbalm - I've got allways labello + some other lipbalm.
3. Neexperimentuji s několika kosmetickými výrobky - řasenku používám pouze Max Factor 2000 Calories a         korektor a rozjasňovač 2v1 od Yves Rocher.
    I don't experiment with some cosmetics products - I use only mascara Max Factor 2000 Calories and      concealer and brightener 2in1 by Yves Rocher.
4. Nepoužívám tekutý make-up, nevyhovuje mi. Používám pudrový.
    I don't use fluid make-up, I don't satisfy it. I use powder compact make-up.
5. Namaluji se i když nikam nejdu, maluji se kvůli sobě. 
    I use make-up even if I don't go anywhere, I use it due to myself.
6. Vlastním tvářenku, pudr, bronzer, make-up, ale nejvíc jsou stejně vidět moje pihy. ;)
    I 've got blush, powder, bronzer, make-up but the most visible are my freckles. ;)  
7. Nikdy nejdu spát neodlíčená.
    I never go sleep with make-up. 


Posílám dále bloggerům / I send it to others bloggers:


Těm, co už to jednou přislo, tak se omlouvám. :) / I'm sorry whether you get this second time. :) 

7 komentářů:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)