středa 10. srpna 2011

Red stripes and red nail polish

Včera jsem se byla podívat se ségrou v nedávnou otevřeném second handu u nás ve čtvrti. Nejvíc se mi líbil koš, kde bylo všechno za 20,- Kč. Objevila jsem v něm šedou koženou kabelku crossbody, kterou jsem si samozřejmě hned vzala a pak košili, ale ta mi byla bohužel dost velká. Nevadí, zavítám se tam mrknout častěji - paní je milá a dají se tam najít opravdu poklady za super ceny. :) 

Yesterday I was in quite new opened second hand in our part of city with my sister. The basket with everything for 0,9 euro was the best. I found there grey leather crossbody bag which I took of course and shirt but it was too big for me. Never mind I visit more often - saleslady is nice and you can find treasures there for very good prices.


pants: Mango
tee: Calvin Klein
handbag: Guess
flip-flops: F&F
belt: Orsay
gifted necklace
bracelets: handmade from my granpa 

7 komentářů:

  1. Já taky ráda někdy obrážím sekáče. Občas se tam fakt najdou super poklady, za málo peněz. :) Máš pěkné kalhoty sluší ti. .)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda,že my nemáme u nás žiadny dobrý sekáč,všade je to strašne predražené :D a skvelé tričko :)

    OdpovědětVymazat
  3. A já bych ráda viděla fotku kabelky! :) Achjo, škoda, že u nás žádné pořádné nejsou! :(

    OdpovědětVymazat
  4. i love sailor t shirt!!!!!

    www.elblogdechuchus.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vypadáš úžasně, já rozhodně ne! :) A neboj z ELFu ti tam něco nechám, sice bych nejradši skoupila vše, ale finanční situace to nedovoluje.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí tričko, protože miluju proužky. A ještě dodám k tomu ELFu, že se taky chystám na ty gelové linky, všude na ně čtu samou chválu,tak uvidíme :).

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)