pondělí 8. srpna 2011

Walk in white tutu skirt


Venku je hezky, tak jsem si vzala bílou sukni, která mi přišla v pátek a šla se ségrou na procházku. Otestovala jsem konečně pár výrobků od ELFu, takže už víte o čem bude další článek. 

The weather is nice, so I wore white skirt which I got on Friday and went with my sister for a walk. I tested finally some products from ELF and for this reason you know about what will be next post.

skirt: Japan, tee: H&M, wedges: Gate, purse: Guess, gifted necklace: Swarovski, sunglasses: R. Cavalli 

20 komentářů:

  1. Moc krásný fotky! Jééé ta sukýnka je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  2. super sukně a kabelka je moc roztomilá!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná!! moc se k tobě hodí!!:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé :) Šípková růženka! Jsi nádherná..

    A zvu Tě k sobě na GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  5. hrozně si mi líbí ta kabelečka,ta je tak boží,že jsem jí musela nazvat zdrobněle :D. jinak rtut sukně se mi moc líbí,jednu jsem měla,ale prodala jsem ji, zdálo se mi,že už v tom v mém věku vypadám nepatřičně :), byla docela krátká :), tahle je ale super :). Ještě musím dodat,že v KV jsem byla je to už pár let zpět a moc se mi tam líbilo,jen mě štve,jak jsou tam všude kopce :D....

    OdpovědětVymazat
  6. answer:Thank you so much for your lovely comment!!!;D I 'm reallt happy you visit my blog!!*_*

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. dobre ;] sice nevim jestli ja bych skakala v takovych botech, ale urcite mas poradnou stabilitu :D

    OdpovědětVymazat
  8. tu sukni bych ti akorát posunula výš do pasu, jinak sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. I would have tried a black top to match the sandals and the belt around the skirt, which is very very lovely.

    cheers
    A.

    http://chicfirst.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  10. Boty a kabelka se mi líbí nejvíc :)

    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá sukýnka. Toto ti moc sluší!!

    OdpovědětVymazat
  12. Sukýnka ti sluší, vypadáš jako víla! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju vám za krásné komentáře, jste zlaté! :)
    Thank you for your comments, it's very nice from you! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, ta tutu je krásná. Taky jsem si chtěla něco takového pořídit. A mimochodem, jsi přírodní zrzka? :) Tak se snažím trochu blogovat. Budu ráda, když se taky koukneš na moje stránky a necháš nějaký komentář :) Děkuju a módě zdar ;)

    http://www.eve-h.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. veľmi pekná sukna
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)