pátek 12. srpna 2011

Old but gold



Dnes jsem byla tak trochu po nákupech a dal si ledovou kávu v CrossCafé. :) Úlovky uvidíte v něktrém z příštích článků. Udělalo se konečně hezky a počasí bylo opět letní, tak jsem vytáhla po dlouhé době šaty, které mám už hodně dlouho. Dostala jsem je někdy před 8 lety od tety a od té doby je nosím každé léto. Je na nich už znát nošení, ale já je nedokážu odložit. Také to máte s některými věcmi podobné?

Today I was shopping a little bit and I hag ice coffee in CrossCafé. :) You will see things in some next posts. The weather was really like in summer toadyand for this reason I wore this dress which I had long time. I got it from my aunt before maybe 8 years ago and from this time I have been wearing it every summer. You can see some foot of wearing but I cannot put away. Do you have with any thing similar?


dress: ??? (gifted)
wedges: Marco Tozzi
handbag: Rocawear
watch: Bentime
sunglasses: Takko 

9 komentářů:

  1. Ted uz to tak ani nemam, ale driv uplne:) Mela jsem treba nejoblibenejsi trika, ktere se temer rozpadaly, mamka mi je chtela vyhodit, ale ja je nechtela dat :D A jak nad tim premyslim, vlastne mam stale conversky, ktere uz jsou cele roztrhane a vybledle, koupila jsem si za ne uz nahradu, ale stale je nedokazu vyhodit, tak mi jen spi v botniku:) Tvoje saty maji moc hezkou barvu, ktera ti ladi k vlasum, ale uprimne mi tam dost vadi ten rozparek a vystrih..

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám věci, které nosím už několik let a ráda. :) Ledovou kávu miluji. Jaký ty máš sexy rozparek. .)

    OdpovědětVymazat
  3. ty šaty se mi líbí, moc ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám pár oblíbených kousků na které nedám dopustit :) Jinak tobě ty šaty náramně seknou! Fakt že jo, máš krásnou postavu, kterou ještě zvýrazňují! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám spíš problém, že si něco oblíknu a pak mám tendenci to často nosit >:) Šaty by se mi taky takové líbily, jen bych si k nim asi vzala pořádné sexy boty na jehlách a bylo by vymalováno :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je bomba! Je to takový "středověký" styl přenesený do 21. století. Prostě úžasný!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Juuuj, vypadáš jako Jane z Tarzana :-D Sexy žena :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za milé komentáře!
    Martina: Ty šaty už byly s rozparkem i výstřihem, mně se to tak líbí. Ale o tom to je, každý má rád něco jiného.;)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)