čtvrtek 4. srpna 2011

Singing in the rain


Přináším pár fotek z dneška. V největší průtrži mračen jsem akorát cestovala a zpívala si Singing in the rain. Cestou zpět už svítilo sluníčko. Měla jsem opět harémové kalhoty, jednoduché tričko a žabky. Žabky jsou u mě momentální ideální obuv do deště, pokud není přiliš velká zima, neboť stále jsem si nekoupila gumovky. :)

Some pics from today. I was outside in the biggest rain of today and I sang Singing in the rain. Onthe way back the sun shind. I wore turkish trousers again, simple tee and flip-flops. Flip-flops are actually my best shoes, when it isn't too big cold because I don't have gums yet. :)



trousers: Kik
flip-flops: F&F
tee: Orsay
handbag: Rocawear
necklace: gift YR 
gifted umbrella 


9 komentářů:

  1. sluší ti to:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. love your love...love your blog <3

    Love Love Love
    http://funkyfraiche.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. those are some seriously kickass pants!

    couturelust

    OdpovědětVymazat
  4. Great outfit post! :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujímavý outfit :))

    Crystal-People.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě pohodlný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tos měla štěstí, já zrovna chytla ten největší slejvák, když jsem přestupovala z metra do tramvaje a těch pár metrů stačilo, abych byla pěkně zmoklá :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ani si nekupuj gumaky, daj to na zabky. je to najlepsia obuv :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)