čtvrtek 4. srpna 2011

Summer day


Do pondělí běží pořád GIVEAWAY!!! :)
Včera bylo konečně letní počasí a já mohla provětrat nové plavky, tak jsme se vydali k vodě. Nekoupali jsme se, protože to bylo na nás docela studený. Jen jsme se slunili, hráli karty a bylo nám fajn. :)

It was finally summer weather yesterday and I was able to wear new bikini, so we went to the pond. We didn't swim because the water was cold for us. Just sunbathing, playing cards and it was good. :)


bikini, flip - flops, playsuit: F&F
towel: random shop in Sarti
 sunglasses: Takko
bag: gift in Elle 

9 komentářů:

  1. teda jak overal, tak plavky bomba! přesně na tento vzor na plavkách jsem koukala na Victorias secret,ale kvůli platbě DPH jsem si je neobjednala, jsou vážně nádherné a musím pochválit i tvoji postavičku!

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti to slusi, overal je krasnej¨!!

    OdpovědětVymazat
  3. já osobně nesnáším věci bez ramínek ( na sobě):D
    plavky jsou super, ale s ramínkama!:D stejně jako overal, myslím, že by mu ramínka slušely víc:)
    ale tobě to sluší tak i tak:) nevím, jestli je to nějaká moje vada, že nesnáším věci bez ramínek, (:D) nebo to jen tak vypadá z fotek a mě to tak přijde, každopádně máš postavu jako lusk!:)

    OdpovědětVymazat
  4. už aby byl víkend, taky potřebuji relax, v práci mě to v létě vůbec nebaví a chci hlavně ven! :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný plavky a moc ti padnou..! :) Já sem letos do žádných ani neinvestovala.. a když vidím to počasí tak sem jedině ráda :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ty plavky jsou super a jak se k tobě hodí, páni. jsi v nich úplná kočka a overal se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí Tvůj overal.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš luxusní postavičku. Jak to děláš? :) A ten overál ti sekne, nos ho častěji. .)

    OdpovědětVymazat
  9. wow...moc sluší v plavkách!...M*

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)