úterý 9. srpna 2011

Elf - recenze


Konečně jsem vyzkoušela všechny výrobky, co mi přišly od Elfu a dostala se k tomu, abych o nich něco napsala. Objednala jsem zlaté gelové linky, nude pigmenty, lesk na rty, štětec na tvář a dva bronzery.
Finally I tried all products from Elf which i ordered and I've got some time to wirte something about these products.
 

 Štětec na tvář je z řady Minerals, má bambusovou rukojeť a krásně jemné štětiny. Nepouští chlupy, dobře se s ním nanáší bronzer i pudr.


Gelové linky Studio jsem si objednala ve zlaté barvě. Součástí balení je i štěteček, ale špatně se mi s ním linky nanášejí. Nicméně se i tak snažím trénovat nanášení. :)


Pigmenty z řady Studio mám v odstínu Naturally nude a jsem s nimi naprosto spokojená. Součástí balení je opět štěteček, ale s tímhle se pigmenty nanášejí dobře. Vydrží na očích skoro celý den.

Warm Tan
Luminance
Bronzery jsem si objednala dva (oba ze základní řady) - Luminance a Warm Tan. Luminance je světlý a to mi vyhovuje, protože ho můžu používat na rozjasnění i v zimě. Warm Tan je naopak tmavší a je super na opálenou tvář, kterou momentálně v letošním létě bohužel moc nemám. Překvapilo mě mile, že bronzery nepráší, protože jsem četla recenze na pudry ze základní řady, které údajně dost práší. 


Poslední, co mi přišlo byl ultra zářivý lesk na rty odstín Blossom, taktéž ze základní řady. Rtům dodá lehký barevný nádech, moc nelepí (narozdíl od zrcadlové lesku od Yves Rocher, který je krásný, je ho větší množství a hydratuje rty, ale pekelně lepí a navíc standardní cena je přes 200,- Kč) a hydratuje rty. Jediné mínus je, že rychle ubývá, ale za 35,- Kč je i tak fajn.

Doma si již sepisuji další objednávku a čekám až se doplní sklad a skončí dovolená. Výrobky, co jsem zatím vyzkoušela, jsou podle mě za tu cenu fajnové. :) Takže za sebe doporučuji.

8 komentářů:

  1. To se mi líbí, chtěla bych někdy vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejradši si kupuji kosmetiku v reálu. Párkrát jsem si objednala rtěnky z katalogu a barvy byly úúúplně mimo :( a jsou to jen vyhozené peníze. Jestli se ti však povedlo objednat správnou barvu, tak to je dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za recenze, na ELF se chystám už poměrně dlouho, jenže... nějak se vždycky neodvážím a bojím se, že pak ta kosmetika bude úplně jiná:D

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky sem spokojená. Za ty penízky krása :D a příští týden se chystám vyrabovat obchod :D

    OdpovědětVymazat
  5. I love Elf products =D. <3

    If you like we could follow each other. We were born recently, but I would be really pleased to have you! *___*

    http://themarvandiaries.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)