neděle 7. srpna 2011

Karlovy Vary


Zítra končí GIVEAWAY!!! :)
Víkend jsem strávila v Karlových Varech. Asi to mnoha lidem přijde divné, ale je to poprvé, co jsem si je prohlédla. V sobotu jsme zašli na výborný oběd, prohlédli si město, k večeru jsme grilovali a večer jsme šli do coctail baru, kde jsme toho vypili docela dost. V neděli jsme šli jen na krátkou procházku, protože bylo docela ošklivě, hráli hru a jeli domů. Výlet se mi líbil a příští rok se chystám do Varů na filmový festival. :)

I spent weekend in Karlovy Vary. It could be dizzare but it was first time for me when I saw this city. On Saturday we hade very good lunch, watched the city, we mde barbecue in late afternoon and we went to the coctail bar in the evening where we drunk a lot of drinks. On Sunday we went for a short walk because the weather was quite bad, we played a game a then went back home. I like this trip and I'm going to go to Karlovy Vary to film festival next year. :)

tee: DIY, shorts: Yessica, flip-flops: F&F, handbag: Guess, watch: Bentime, sunglasses: R.Cavalli
Krásný den. :)
Have a nice day. :)

10 komentářů:

  1. Jéé, z těch fotek s jídlem jsem dostala hlad! :) A Karlovy Vary jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní tričko s tou mašlí! A ten zmrzlinový pohár? Dala bych si!:-)
    lepele-mele.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To grilování a koktejly vypadají božsky...jsem dostala hroznou chuť dát si taky jeden :-D
    To tričko se mi taky líbí :))

    http://thepetras.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. to mesto by som raz rada videla.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. mohla bych konečně navštívit sestřenici, která tam bydlí, město je úžasné:)

    www.slecna-k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. mmm...it looks all so yummy!

    http://chicneverland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. ty dobroty vypadaj fakt pekne))taky se mi libí to triko)sluší ti to)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, děláte mi radost! :)
    Thanks a lot! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, děkuju za komentáře :) A na té poslední fotce ti to sluší. já říkám pořád, že pihy jsou krásná věc :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)