neděle 22. června 2014

The New Icons & pink


Růžová midi sukně se zařadila velmi rychle mezi mé oblíbené kousky. Vím, že na mě vypadá daleko lépe s podpatky, ale tentokrát jsem je vynechala a nahradila jsem je balerínkami. A po nějaké době jsem opět vytáhla jediné tričko s nápisem, které ve svém šatníku mám.
Mimochodem pár dní asi nebudu na Facebooku tolik aktivní a na Instagramu vůbec, neboť se mi podařilo tento víkend utopit telefon a doufám, že se vzpamatuje. Tak mi držte palce, aby se spravil a nemusím si kupovat nový.
Pink midi skirt became my favourite piece of clothes quite quickly. I know it looks better on me with heels but this time I didn't wear them and replaced with ballerins. And after long time I wore again only one t-shirt with writting which I have in my closet.
By the way a couple of days I won't be so much active on Facebook neither on Instagram because I drowed my phone this weekend and hope it'll be OK. So finger crossed to no need to buy the new one.



H&M t-shirt
Topshop skirt
Mel ballerinas
Siena Style handbag
Aldo sunglasses
Bechick.com bracelet

4 komentáře:

  1. Ta sukně!! <3 a líbí se mi právě tahle kombinace s trikem s potiskem :-) Původně jsem myslela že sukýnka je F&F protože jsem tam nedavno zkoušela šaty s podobným vzorkem a byly úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Sukni zbožňuji a klidně bych brala i ty šaty. :)

      Vymazat
  2. Ahoj

    pozývam ťa na giveaway o úžasný náhrdelník
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2014/06/giveaway-multi-coloured-statement.html

    prajem krásny deň
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)