čtvrtek 12. června 2014

Rode gold & white birds


Trend růžového zlata neminul ani mě a protože si nemyslím si, že barva růžového zlata mimo šperků patří k nadčasovým, tak jsem si pořídila zatím jen crossbody kabelku v tomto odstínu. Přemýšlím ještě nad hodinkami v kombinaci žlutého a růžového zlata, ale všechny, co jsem si dosud zkoušela, mi přijdou příliš mohutné na mojí ruku. ¨
Kabelku jsem zkombinovala se šaty v lahvově zelené barvě s potiskem bílých ptáků a klínky. Do horkých dnů jsou tyto šaty naprosto ideální. Jen při focení na sluníčku v nich vypadám jako ředitel vápenky, což po momentálně není pravda a já mimo pih chytla i nějaký ten bronz. Není totiž nic lepšího, než přijít po práci domů, obléct si plavky, zchladit se v bazénu, vyhřívat se na sluníčku a k tomu popíjet něco osvěžujícího, ať už je to domácí citronáda, smoothie, cider nebo mé oblíbené bazénové pití (růžové víno s ledem a s mátou).
I like the trend of pink gold but I don't think this colour is timeless except the jewellery, so I bought meanwhile only crossbody bag. I'm thinking about watch in rose and yellow gold colour but all which I tried looks like too big on my hand in my opinion. 
I matched the bag with dark green dress with white birds pattern and wedges. Just during shooting on the sun it looks like I'm white which isn't true currently and I'm little bit tanned. It doesn't exist anything better than after retrun from work wear the bikini, swim in the pool, sunbath and drink something fresh like home made lemonade, smoothie, cider or my favourite pool drink (rose wine with ice and mint).


second hand dress
Windsorstore wedges
F&F handbag
Aldo sunglasses
Bechick bracelet

7 komentářů:

  1. Tohle ti moc sluší. Kabelka je super. Koukala jsem na ni a nemít už tři zlaté je moje ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti. :)
      Já právě žádnou takovou neměla.

      Vymazat
  2. Moc hezká kombinace :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka vypadá super a šatičky, no co dodat <3 jsou krásný!!

    OdpovědětVymazat
  4. úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)