středa 4. června 2014

Paisley pattern & statement necklace


Není obvyklé vidět u mě kombinaci několika výrazných prvků v jednom outfitu, tento je ale výjimkou. Zkombinovala jsem kalhoty s paisley vzorem spolu s výrazným náhrdelníkem a zbytek doladila už jen základními kousky. Takže celkový dojem podle mého názoru nepůsobí přeplácaně.
Kombinujete několik výraznějších kousků dohromady nebo necháte raději vyniknout jeden? 
It isn't ordinary to see on me outfit with more than one accentuated piece but this one is exception. I matched paisley printed pants with statement necklace and with basic pieces. In my opinion it doesn't look like fussy.
Do you match more than one accentuated piece in one outfit?



Amisu pants
Tezenis t-shirt
Asos pumps
Siena Style handbag
H&M necklace
Clockhouse hat

6 komentářů:

  1. juuu super! ty kalhoty se mi moc libi!

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, Ty jsi výrazná sama. Jsi svůj vlastní nejvýraznější doplněk. Máš totiž krásný obličej a úžasný vlasy. Ale outfit se mi moc líbí, je dokonalej...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kalhoty! Ta první fotka je tak milá. Moc se mi líbíš v klobouku.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)