pátek 13. června 2014

Sailor girl


Když jsem na stránkách Lindexu poprvé uviděla tyto šaty, tak jsem při první možné příležitosti pro ně pospíchala. Pro milovníka proužků jako jsem já je to na léto must have kousek.Líbí se mi na nich detail v podobě šňůrky, která vypadá jako provaz. Jsou dostupné ještě v růžové, ale ty už se mi tolik nelíbily. Kdyby byly dostupné i v červené, tak bych vzala oboje. Měla jsem je na sobě v tomto týdnu, když jsem jela tancovat a kdy bylo ještě horko a byly mi maximálně příjemné. Doplnila jsem je bílými plátěnými balerínkami a kabelku jsem vynechala, protože všechny potřebné věci se mi vešly do vaku s tanečními botami.
Jak se vám outfit líbí?
When I saw this dress on Lindex web I ran for it in first occasion. It must have for the summer for the stripes lover like me. I like the detail - belt which looks like rope. It's available in pink but I didn't liek them so much. If it'd be available in red, I'd bought both. I wore it this week when I went to dance and when it was hot and it was maximally comfortable. I matched them with white canvas ballerinas and didn't have handbag, all what I need I had in backpack with dancing shoes.
How do you like this outfit?



Lindex Holly&Whyte dress
F&F flats
Aldo sunglasses

4 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)