čtvrtek 19. června 2014

Proud daughter


Dnes jsem byla opravdu hrdá na svoji mamku, měla totiž promoci a oficielně jí byl udělen titul. Ono studovat při práci, navíc když už jste desítky let ze školy a studium je ztíženo vážnými zdravotními komplikacemi, je podle mě docela náročné. A já jsem velmi ráda, že mamka zvládla školu dokončit 
Na promoci jsem zvolila černobílé proužkované šaty, které se zde na blogu objevují poprvé, ale já je měla již před tím na sobě. Doplnila jsem je novými botkami a na hlavě jsem si vytvořila opět účes á la 20. / 30. léta. Tentokrát se podle mě povedl daleko lépe než minule.
Today I was really proud to my mum, he had graduation and officialy got title. It isn't easy to study when you work, you are tens years from school and the study is made difficult because of serious helathy complications. So I'm very happy she finished her studies.
For graduation I chose black and white striped dress which you can see on blog for the first time but I wore it before. I matched it with new heels and had hair style was in twenties / thirties style. This time it was much more better then before in my opinion.



F&F dress
CCC heels
Siena style handbag
Swarovski necklace

6 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, jak šaty, tak účes :)
    A tvou maminku upřímně obdivuji, ono je to mnohdy těžké, i když je člověk ve věku kolem dvacítky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mamince moc gratuluju :-) Šikovná... A taky má krásnou dceru - tyhle šaty ti zase strašně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten účes je opravdu moc povedený, a sluší ti to!! A maminku tedy obdivuji, ta má taky studovala, ale už je to přeci jen 10let.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. :) Ono se vracet ke studiu po třiceti letech je docela maso a jsem ráda, že to zvládla. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)