úterý 24. června 2014

Čaj o páté s Maruškou


Tento týden mám od začátku až do konce nabitý, což mi ale vůbec nevadí a jsem za to ráda. Pondělní odpoledne a podvečer jsem strávila ve velmi příjemné společnosti Marušky, která s sebou přivezla i slečny z TONY&GUY Hair Meet Wardrobe a dalšími třemi slečnami. Bylo to odpoledne plné povídání o šatech, sukních, módě, nákupech, ale také i o Panu Pípovi (pro ty, co neví, o koho se jedná, tak Pan Pípa je krásný zrzavý kocour) a pochutnaly jsme si i na sladkých koláčích a slaných quiche, mňam.
Mezi tím vším povídáním všem přítomným Lucka Molnárová vytvořila krásné účesy. Mně se ten můj tak líbil, že jsem v něm i spala. Bohužel ráno už tak pěkně nevypadal, takže jsem ho musela rozpustit, ale i tak mi zůstaly menší vlnky. Nakonec jsme dostaly ještě malé dárečky. 
Dvě hodiny utekly jako voda a toto malé soirée se muselo ukončit. Jsem ráda, že jsem mohla Marušku alespoň trochu poznat osobně. Líbí se mi, že stojí nohama na zemi, je moc milá (žádnou nafoukanost opravdu nečekejte), propaguje kvalitní českou tvorbu a v neposlední řadě i všechny její šaty. :)  Ještě jednou tedy děkuji Marušce, holkám z TONY&GUY a ostatním slečnám za krásně strávené odpoledne a podvečer. 



Tezenis t-shrit
DIY skirt
Siena Style handbag
Swarovski ecklace
Botovo.cz heels

10 komentářů:

  1. ten uces je naaaadherny!! to jste si to hezky uzily;)

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi ti to pristane ten účes je dokonalý Verunko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný účes ti vytvořily!! :-) Já se bohužel nemohla zastavit, protože učení na zk bylo v plném proudu, ale určitě jste si to moc užily!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, byla to paráda. Tak třeba příště. ;)

      Vymazat
  4. Naprosto úžasné. Moc se mi líbí, že to není "extra uhlazené", ale je to takový nedbale elegantní účes s prvky rozcuchanosti. ;) Sluší Ti opravdu moc, krásko. A "francouzská sukýnka" je dokonalá. ♥
    PS: tak a teď běžím na tu Tvou famózní jahodovolevandulovou sklizeň. ;-)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)