středa 7. listopadu 2012

After ten years in dancing school

 

Pachatelé se vracejí na místo činu aneb v pondělí jsem po deseti letech byla v tanečních na prodloužené, na tom samém místě, ale bohužel už jsem nebyla v roli frekventanta. S přítelem jsme se šli podívat na jeho sestru, jak jí to jde a při tom se mi vybavily moje taneční, které bych si klidně znovu zopakovala. Tanec je jedna z věcí, která mě baví a obzvláště latina.   
Co vy a taneční? A jaký máte vůbec vztah k tanci?
On Monday I was in dancing school after ten years, it was the same place but I wasn't in role of trainee. I went with my boyfriend to watch his sister and I remembered to my dancing lessons which I'd like to repeat it again. Dance is one og thing which I like to do, especially latin dance.
What do you think about dancing lessons? And do you like dance?

  
 
Comtessa dress
Promod clutch
Tamaris pumps
Bentime watch

18 komentářů:

  1. Slušííí, moc! Ty šaty jsou nádherné, dobrá volba. ;)
    Svoje taneční jsem prošla víceméně z povinnosti, kvůli mamce a babičkám, ale tak nebyla to taková nuda - a věřím, že mít partnera, kterého tanec baví, tak bych si je užila mnohem víc tehdy a nejspíš bych teď chodila i do nějakých tanečních pro dospělé. :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Já taneční zbožňovala a kdyby tanečník nepropadal z jednoho předmětu, tak jsme tančili i nadále. :)

      Vymazat
  2. Šaty jsou moc hezké!
    Já do tanečních chodila už docela dávno a vůbec nic si z nich nepamatuju :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to už je dávno, co jsem naposledy byla v tanečních. Tobě to strašně sluší! Ty šaty jsou krásný:)

    OdpovědětVymazat
  4. Šaty jsou pěkné, ale ty boty se k tomu absolutně nehodí!
    Nejsou pěkný, pásky na nártu moc nohám nelichotí.
    Clutch sám osobě hezký ale k šatům se také nehodí.
    Ale líbí se mi tvá barva vlasů :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Tomuhle říkám kontruktivní kritika. Mně se boty právě líbí, v kombinaci s těmito šaty nevadají možná úplně dobře, ale s černými punčochami a sukní vypadají podle mě pěkně. :)

      Vymazat
  5. Fakt zajímavý šatky, sluší Ti to Veru, fakt že jo :-) Taky ráda tancuju a do tanečních se chodím dívat a vrtět na parket snad každý rok od skončení těch svých, takový nezmar :-D Takže když mám teď možnost být tam s bráchou ještě častěji, jsem jen ve svém živlu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Terko. :)
      Já vrtím i doma a občas za volantem v autě. Jse m také ve svém živlu, když můžu jít na přítelovo ségry taneční. :)

      Vymazat
  6. Kráska! Mně tanec hrozně chybí.. letos už netancujeme závodně tak si občas zajdu aspoň na salsu nebo tak :) Jinak ten sekáč je v Plzni v Sedláčkovce, když jdeš ze Solní, tak po levý straně, ještě než je secondhand Front.. asi blok před nim (snad je to trochu srozumitelný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip na second hand!
      To je super, že jsi závodně tancovala. To obdivuju, je to určitě paktičtější než dělat kraso. :)

      Vymazat
  7. Sluší ti to! :)
    Já jsem do tanečních chodila před pěti lety, ráda na to vzpomínám. Chodila jsem do Plzně do Besedy a bylo tam narváno. Jinak tanec miluju, hlavně se mi líbí salsa a tančím orient :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Beseda je nejlepší na jakoukoliv akci v Plzni. Chodila jsem tam rok před tím než zavřela a rekonstruovala a na nás maturák byla opět otevřená, což bylo skvělý!

      Vymazat
  8. Femme fatale...víc slov netřeba! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Veru, moc ti to slušelo a co se mě týče, já tancuju ráda, i když mi to moc nejde :). S manželem jsme vloni chodili do tanečních pro dospělé a určitě to s přítelem zkuste taky, je to super si tance procvičit :)....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, díky moc!
      Já tanec zbožňuju, my s přítelem chcem chodit po novém roce na párovou latinu. ;)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)