pondělí 19. listopadu 2012

Outfit of the day: White shirt and black skirt

 
Včera jsem konečně narazila na zvonovou sukni do pasu, která se mi líbí a měla by i sedět.  Tato, co jsem měla dnes na sobě, má už nejlepší dobu za sebou, ale na to, kolik stála bych nečekala, že mi tak dlouho vydrží - mám jí čtvrtou sezónu. Bohužel guma v pase začíná být už docela vytahaná, takže to chce nějakou náhradu.
Pomalu už začínám přemýšlet, co bych si přála od Ježíška a čím obdaruji své blízké. Máte už vymyšlené dárky? Já vím, že Vánoce nejsou jen o tom, ale každého určitě potřeší, když pod stromečkem něco najde. :)
Yesterday I finally found godet waist skirt whih I really like and it should to fit me. This one which I wore today is not in good condition but it was too cheap and I didn't expect I can wear this skirt so long - I've got it fourth season. Unfortunately elastic gum in the waist is quite drained, so I need to replace it.
I started to think what I wish for Christmas and what I buy for my family and friends. Do you have any ideas for gifts? I know Christmas aren't only about gifts but everyone is glad when discover something under the Christmas tree. :)

 
Reserved shirt
Amisu skirt
Calzedonia tights
Asos handbag
Camaïeu booties
vintage earrings

22 komentářů:

  1. Very pretty, classic look!


    Erin

    Thefashionfairyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Slušivý outfit:) Klasickou pouzdrovou sukni jsem nedávno sehnala v H&M, za dobrý peníz a úžasného tvaru:) Jinak se přiznám, že nemám ještě ani jeden dáreček, nestíhám přemýšlet, o tom, co bych ostatním darovala - chci na to mít dostatek času, aby dárky udělaly dotyčným opravdu upřímnou radost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Pouzdrová by se mi také hodila. Mrknu do HMka. :)

      Vymazat
  3. S dárky je to každý rok horší a horší, už jsem téměř bez nápadů, co svým blízkým darovat, čím je potěšit!

    OdpovědětVymazat
  4. Kde si na ní narazila? Taky by se mi nějaká taková pěkná áčková líbila :-) A musím říct, že se mi moc líbí ta ozvláštněná košile :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stránkách New Looku, mají tam celkem výběr. Jenže ty menší velikosti jsou brzy pryč.
      Díky! :)

      Vymazat
  5. Ta košile je super, moc ti sluší :) Líbí se mi to černé lemování, dodává to jinak klasické košili nový rozměr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Lemování je tmavě modré, ale na fotkách to není moc vidět. Jinak k ní byla ještě mašle kolem krku, ale tu nosím podle nálady.

      Vymazat
  6. Sukně je super..
    A Vánoce já bohužel řeším až na poslední chvíli :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Já to na poslední chvíli nechci právě nechávat. :)

      Vymazat
  7. To je super, hlavně košile :) jinak po sukních taky koukam, chtěla bych nějakou kratší, áčkovou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :) Sukni zkus v Reservedu, na netu pak Asos, boohoo nebo New Look.

      Vymazat
  8. Parádní sukně. A taky se mi moc líbí boty. Jinak dárky už mám všechny nebo spíš pro všechny, jen nevím co s dárkem pro přítele. Ten je nezaměstnaný a přišel s návrhem nic si nedávat.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné! Líbí se mi sukně i halenka. A dárky ještě vůbec žádné nemám. Pro ženské osazenstvo to ještě není tak těžké, ale jak přijde na chlapy, tak se ztrácím...takže budu určitě něco nakupovat v panice na poslední chvíli :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já už mám Vánoční náladu tak měsíc.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hi! Nice blog!! Follow you from:
    http://elblogdeamayalavid.blogspot.com.es/
    I wish you like it!!

    Kiss from Spain!!

    OdpovědětVymazat
  12. páááááni, skvělý fotky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. After application the hair is simply dried, either naturally or using a drier.
    As far as medical treatment is concerned, it's often suggested to consult your doctor before any further proceeding. A well groomed woman will look to her hair and makeup first and a poll of 3,000 females across the UK revealed that about 44% feel attractive if they are having a good hair day, this compares to 16% who felt pleased with their appearance if good teeth gave them that winning smile.

    my homepage hair products

    OdpovědětVymazat
  14. Here you can have tremendous savings, as you can learn the whole process without smashing up an airplane.
    When you decide to buy the Flight simulator Game,
    then first you have to be sure that exactly what are you want.
    The latest version, Rollercoaster Tycoon 3,
    is produced by Atari and can be purchased at most retail outlets.

    Hardness is less then quartz, or ca 6 on Mohs scale. Types of settings provided by Mobile Simulators:- Configuration Settings- Simulators helps in configuring
    mobile device with the necessary settings required to access internet.

    OdpovědětVymazat
  15. The process is accomplished with just the click of a
    button. I suffered a lot of bullying and some sexual abuse
    and it compounded my identity problem. It is
    one of those helpful and useful addiction that every man and woman
    should have. Thus, by putting the price, you get targeted customers who are very interested in what you are offering;
    in other words, you get hot leads. Newspapers internationally are becoming more than ever like
    a television network providing current breaking news stories.


    Here is my web-site - click here

    OdpovědětVymazat
  16. After application the hair is simply dried,
    either naturally or using a drier. Likewise, using imported shampoos and conditioners from a tropical country when your climate is
    cold and temperate is not such a good idea. Its intention is to offer you ideal cosmetics which are safe and substantial
    in quality, all the way through the world.

    my weblog - hair products

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)