čtvrtek 29. listopadu 2012

Wished skirt in action

 
Včera mi konečně dorazila kolová (zvonová, nazvěte si to, jak chcete) sukně. Dlouho jsem podobnou sháněla, ale žádná mi neseděla. Až jsem na tuto narazila na stránkách New looku, riskla jsem to bez zkoušení a ejhle ona mi padne jako ulitá. Poprvé jsem ji zkombinovala s mými oblíbenými proužky - tričkem z Lindexu z jarní kolekce Holly&Whyte. V hlavě už má vymyšlené další kombinace. Podle mě je to jedna z věcí, která se dobře kombinovat a vykouzlí hezky štíhlý pas.
Yesterday finally I received skater skirt. I found similar quite long time but no one of them fits me. This one I found on New look, I risked without proofing and it fits me. For the forst time I matched it with my favourite stripes - Lindex t-shirt from collection Holly&Whyte.I've got a lot of ideas with another combination. In my opinion it's one of thinf which is good for matching and it can cojure nice twiggy waist.

 
A jedna točivá na závěr. :)
 
New look skirt
Lindex t-shirt
Calzedonia tights
Camaïeu booties
Longchamp handbag

11 komentářů:

  1. I was curіouѕ if you еvеr thought of changing thе page layοut of your ѕіte?
    Ιts very ωell written; I love what yоuve got
    to say. Βut maybe you could a little more in the ωay of сontent
    sо реοple coulԁ
    cоnnect with it better. Youve got an aωful lot
    of text for only having 1 or two pіctures. Maybe you could spaсe it οut better?


    http://ωww.tаndеmnetwork.сom/users/і80еquiρmеnt
    My webpage :: www.tandemnetwork.com

    OdpovědětVymazat
  2. Supr, sukní není nikdy dost :-)
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná sukně! Ještě že si riskla ten nákup. :)

    OdpovědětVymazat
  4. je to taká ideálna sukňa na každodenné nosenie a ľahko sa kombinuje, naozaj super kúpa :)
    Inak ak si sa ešte nezapojila pripomínam predvianočnú Ziaja giveaway na mojom blogu. Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tak za tohle máš u mě velikou jedničku ;) Moc se mi to líbí, jsi jako vystřižená z pařížské knížky :)

    OdpovědětVymazat
  6. It is apprоpriate timе tо make a feω plans foг the lοng run and іt is time to be hаppу.

    I've learn this publish and if I could I want to suggest you few interesting issues or suggestions. Maybe you can write subsequent articles relating to this article. I wish to learn more things approximately it!
    Review my web-site ; guysneedme.com

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)