čtvrtek 8. listopadu 2012

One of favourite outfits: Shirt and black skinny jeans

 
hurá, neboť zítra tu máme pátek a víkend tedy klepe na dveře. Nevím, jak vy, ale já už se nemůžu dočkat, na páteční večer a na víkend už mám naplánované nějaké aktivity, takže se těším a samozřejmě se vámi o to v některém z dalších článků podělím. :)
Dnes vám chci představit jeden z mých oblíbených outfitů a tím jsou černé skinny a košile. Pro mě ideální kombinace, jak do práce, tak i pak na posezení s kamarádkami nebo pobíhání třeba po obchodech.
A příště si dáme článek na trohu jiné téma. Přeji všem krásný víkend!
Tommorow is finally Friday and weekend is close to us. I can't wait for it because I have some plans on Friday's evening and weekend, so I look forward to it and I'll inform you about it. :) 
Today I want to introduce my on f my favourite outfit and it's black skinny and shirt. It's ideal outfit for me as to job, to coffee with friens or for e.g. shopping.
And next time the post will be on other theme. I wish you nice weekend!

 
H&M shirt and pants
Ebay booties
Asos handbag
Lindex bracelets and belt


14 komentářů:

  1. Nádherný outfit! Strašně se mi líbí ta košile! Fakt pecka:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo ta košile tě hezky zvýrazňuje :)

    Zvu tě na GIVEAWAY!!!

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/2012/11/giveaway-stylove-nausnice.html

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky outfit. Kosile podle mne spis halenka ci bluza je skvela a slusi ti.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám víkend už odedneška, díkybohu:D Jen se budu nudit, jestli ještě něco nevymyslím, není co dělat:/:D Košile je moc hezká, má hezký potisk i barva se mi moc líbí:)) Sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, mám ráda tehle styl :)

    http://majafashionlover.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy tobě to vždycky tak sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tričko je krásný, má moc lichotivý střih:-).
    Jsi opět kočka!!!

    OdpovědětVymazat
  8. A moje nejoblíbenější košile v akci! :) Moc ti sluší! Já ji mám opravdu ráda, je moc pohodlná a navíc sama nadělá kupu parády :)

    OdpovědětVymazat
  9. I may be completly in love with you

    OdpovědětVymazat
  10. Nedivím se, že je tvůj oblíbený. Moc ti sluší, kočka ;)

    OdpovědětVymazat
  11. tyhle džíny jsou nejlepší!
    moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji všem za krásné komentáře. :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)