úterý 13. listopadu 2012

Sunday in the cinema

 
Mám ráda všechna roční období a i na pochmurných podzimních dnes si snažím najít něco hezkého. Kdy jindy se můžu zachumlat pod deku s filmy nebo knížkou, teplým čajem aniž bych měla výčitky, že jsem v posteli a venku je krásně? Podobně jsem tedy strávila neděli, nejdřív jsem byla v kině na dvou filmech a večer jsem si pustila ještě jeden. A právě v neděli jsem měla náladu na tyto kříklavé punčochy, s jednoduchými černými kousky se mi líbí nejvíc.
Jak trávíte sychravé podzimní dny vy?
I like all seasons of the year and I try to find something nice on gloomy autumn days. When can I stay in bed with movies or book, hot tea without having qualms I'm in bed and the weather outside is beautiful? I spent Sunday similar like, at first I wasn in the cinema and watched two movies and in the evening I watch another one. And on Sunday I had moog for these neon tights, I like them at most with basic black pieces
How do you spend damp and cold autumn days?


 
Tally Weijl top and headband
H&M skirt
Lindex tights
Camaïeu booties
Guess clutch
Forever 21 bracelet
 

11 komentářů:

  1. Já mám podzim taky ráda, pokud můžu být doma zachumlaná v peřině s teplým čajem:) A ty výrazné silonky se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda veselé punčochy v kombinaci něčím méně výrazným, takže se mi i tahle kombinace fakt moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty punčochy tomu dávají šmrc, ale já barevné neumím nosit :( Jinak podzimní dny trávím v posteli a užívám si to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :)
      Jen si užívej. Já je občas také trávím v posteli. ;)

      Vymazat
  4. Koukám, že se kabelka líbí,... sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  5. obcas se taky chci obleknout do cerne a necim to zpestrit, viz puntikate sako:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)