sobota 25. srpna 2012

Saturday's dinner in black and white

 
Dnešek jsem strávila trochu jinak než ostatní víkendy a mimo jiné jsme vyrazili po delší době s přítelem na večeři a co se dělo dál se dozvíte v některém z příštích postů. :) Zvolila jsem nesmrtelnou čenrnobílou kombinaci - krajkové šaty, černý pásek, psaníčko a jehly.
A po nějakých pěti letech se mi podařilo spálit si obličej, navíc jsem měla brýle, a proto na fotkách vypadám jako medvídek mýval. :) Tak snad se to brzy srovná.
I spet this day a little bit another than other weekend and among others I went to for a dinner with my boyfriend after some time and regarding other action you'll b informed in one of next posts. :) I chose black and white combination - lace dress, black belt, clutch and heels.
And after maybe five years I burned my face, furthermore I had sunglasses and for this reason I look like a raccoon on the photos. :) I hope it'll be better soon.

Pizza Frutti di Mare, yummy! :)
 
Lindex dress and belt
Promod clutch
Deichmann heels
Gifted bracelt from my mum
Bentime watch
 

28 komentářů:

  1. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké šatečky,už dlouho nějaké pěkné čistě bílé sháním a pořád mi nic nepadlo do oka.)...Zajdu se na ně mrknout do Lindexu.)...M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, kupovala jsem je ve výprodeji, ale myslím, že určitě nějaké ulovíš, krajka stále frčí. :) A když ne, tak jsi šikulka a můžeš si je spíchnout. ;)

      Vymazat
  3. Krajkové šaty vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou nádherné. A s těmi doplňky to nemá chybu! =)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné šatičky a moc hezky jsi je doplnila, psaníčko se mi moc líbí, takové klasické a přitom šmrncovně vyřešené....ehm, tak mě napadá, o co by tak mohlo na té večeři jít <3 :), ale nechám se překvapit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, jestli myslíš zásnuby, tak ty se nekonaly. To ještě nějakou chvilku asi počká. ;)

      Vymazat
    2. Jé, tak to jsem myslela, to jsi mě prokoukla :D!

      Vymazat
  6. Nejlepší outfit za poslední dobu!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné šaty moc ti to sluší, tenhle styl mám ráda a pizza vypadá také skvěle:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Coco Chanel by z tebe měla velkou radost. A já taky ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wau, až takto? Každopádně jsi mě moc potěšila, Vivinko. :)

      Vymazat
  9. That is such a pretty look

    would love for you to check out my new post

    http://fashionblends.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásná kombinace :) Já bych jen zkusila třeba nějaký jiný střih vlasů ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji! S mými vlasy je to celkem složité - ať jsou sestříhané nebo ne, tak to pokaždé po pár dnech od návštěvy kadeřnice dopadne jako na fotkách. :) Spíš přemýšlím už delší dobu nad ofinou, ale pořád nevím...

      Vymazat
  11. Moc hezké šatičky. Já si podobné možná i stejné taky zkoušela, jen mi nějak nepadly, zato tobě velice!....Celkově to vypadá pěkně!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)