středa 22. srpna 2012

Look of the day: Skirt weairng as a dress


Když jsem si obejdnávala tuto sukni, tak jsem přemýšlela, že by mohla vypada i dobře jako šaty a má domněnka se potvrdila. Sukně je z lehkého materiálu, takže ani ve vedru nevadí, že je jako šaty delší. Černé boty na klínku jsem měla zřejmě naposledy a jen jsem se utvrdila v tom, že tyto boty byly první a také poslední, co jsem si v Gatu koupila - vydržely jen několik nošení. Každopádně sukně jako šaty bude podle mě vypadat dobře i s balerínkami. :) 
When I ordered this skirt, I've been thinking it could look good as a dress and my guess was confirmed. Skirt is from fine material, so it doesn't matter its length in hot weather. I wore these black wedges probably for the last time and I brsuhed up they were my first and also last shoes from Gate - hold only a couple of wearing. Anyway skirt wearing as a dress looks good also with ballerinas. :)


Ebay skirt as a dress
Lindex belt
Gate wedges
Longchamp handbag
Brandy Melville bracelets
Chanel sunglasses

10 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší. :o) Úplná lady.:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec není poznat, že jde o sukni a fakt to nejsou šaty, navíc už s první fotkou jsem si říkala, jak Ti tenhle obepnutý střih sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. very sweet purple dress xo
    thanks for the love honey, I'm following you now:)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Cože? Sukně? No tak to vůbec, jako šaty to vypadá dokonale! :)
    A Verunko, ze šéfa se nestresuj, je to složitý, ale vždycky se dá nějak povznést. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Anne!
      To si člověk říká, že to nemá řešit, ale občas to nejde. :)

      Vymazat
  5. very nice bum !! dicky doo UK x

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)