pátek 1. dubna 2016

Orange and stripes


Jak jsem již avizovala ve shrnovacím článku o zimních outfitech, tak jsem dnes zde s jarně laděným outfitem. Základní kousky se dají vždy dobře kombinovat s něčím výraznějším. Proto jsem ráda, že jsem si pořídila tyto proužkované šaty, které sedí skvěle k tomuto oranžovém trenčkotu. 
Když jsem si ho pořizovala, tak mi nenapadlo, jak často ho budu nosit a je pravda, že ho nosím nejraději s klasickými věcmi, protože tak nejlépe vynikne.
In winter outfits oveview I wrote, I ended with winter outfits and today I'm here with outfit in spring mood. You can match basic pieces perfectly even with something violent. Therefore I'm glad I bought this striped dress which looks great tih orange trenchcoat. 
When I bought this trench, I didn't know I'd wear it very often and it's true that I wear it mostly with the classic pieces.



H&M dress
Pimkie trenchcoat
Baťa shoes
Anna Luchini handbag

Žádné komentáře:

Okomentovat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)