pondělí 11. dubna 2016

Grey & Pink


Kombinace šedé a růžové spatří mezi mé oblíbené a tak, když jsem minulý týden přemýšlela jedno ráno, co na sebe, bez váhání jsem sáhla po šedé pouzdrové sukni a růžovém topu. Širší topy nosím ráda s kalhotami nebo sukní, aby byl celek vyvážený. 
Brzy se snad obejdu i bez punčoch, ale zatím by mi bez nich byla zima a nehodlám riskovat, že nastydnu nebo onemocním. Do konce dubna mám naplánováno několik akcí a na dvě z nich jsem začala něco tvořit. Brzy vám ukážu výsledek.
One of my favourite combiantion is grey and pink and when I thought what to wear last week in the morning, I chose grey pencil skirt and pink top. I wear wider tops with slim pants or pencil skirt because as the results is balanced.
I hope soon I won't wear tights but now I'm cold witout them and I don't want to risk to be cold or ill. I plan some actions till end of April and for two I started to sew something. You will see the result soon.



Reserved jacket
DIY skirt
Mohito top
Marks&Spencer heels
Siena Style handbag

2 komentáře:

  1. Skvělý outfit a šedá s růžovou funguje vždy. Moc ti to sluší!

    Těším se na nové kousky.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)