pátek 22. dubna 2016

In black in bloom


Rozkvetlé stromy, slunce, takhle podle mě vypadá jaro. Můj outfit není tedy příliš laděný do jarních barev, ale v začátkem týdne, kdy jsem ho měla, jsem vůbec netušila, co si vzít na sebe. V těchto případech sahám po osvědčených kombinacích, mezi které patří i černá. 
Většinou mám outfity dopředu promyšlené,abych pak ráno nestála dlouho před skříní a nevěděla, co si vzít. Jsou ale dny, kdy se na daný outfit necítím nebo zapomenu, co jsem plánovala.
Co patří mezi vaše osvědčené kombinace?
Trees in bloom, sun, this is spring how I imagine it. Though my outfit doesn't look springy but at the beginning of this week, when I wore, I didn't have any idea, what to wear. In this case I choose the proven pieces which includes black, of course. 
Mostly I plan forwardly as I have not to stay in front of my closet and thing long time what to wear. But sometimes I don't feel  for that outfit or I forget what I planned.
What's your proven pieces? 


Mango dress
Forever 21 blazer
Siena Style handbag
Melissa by Karl Lagerfeld shoes

3 komentáře:

  1. Milá Verunko, tohle je krásně jednoduchá, léty prověřená kombinace. Taková elegantiše klasiše. ;-) Suší suší ti to moc. ;-) Já, když nevím coby, sahám po bílé a tmavě modré a obvykle lupnu ještě nějaký barevný šátek do vlasů. Vždyť mě znáš. ;-)
    PS: jsem zvědavá (asi jako ty) ;), kde budeš od května bydlet a taky...jaký to tam bude. ;-) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Vivi, tvoje kombinace je také parádní. Když mně ty šátky ve vlasech nedrží, asi to neumím, jak se patří uvázat.
    PS. Na dva měsíce zatím mám kde být, ale hledám dál a určitě budu informovat, jaké to je. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hallo allerseits, ich habe Kommentare von Personen gesehen, die bereits einen Kredit von (Nelson Wealth Loan Company) erhalten haben, und dann habe ich mich entschlossen, nach ihren Empfehlungen zu fragen, die ich auf meinem persönlichen Bankkonto für insgesamt 20.000 € bestätigt habe. Ich habe vor Stunden angefragt. Dies sind wirklich großartige Neuigkeiten und raten jedem, der ein echtes Darlehen benötigt, um sich per E-Mail zu bewerben (nelsonwealthfinacialloanservic@gmail.com). Ich bin froh, dass ich den Kredit bekommen kann, den ich beantragt habe. Bitte teile deine Hilfe mit Freunden.

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)