středa 23. července 2014

Parrots


Letošní léto si opravdu užívám, protože konečně je delší dobu opravdové léto a ne pouze několik dní. Takže se snažím, co nejvíce nosit šaty a sukně. Letos jsem svoji skříň obohatila několika kousky šatů i sukní, ať už vlastní výroby nebo těmi, které jsem si koupila. 
Jedním z posledních úlovků jsou i tyto šaty s papoušky, které jsem pořídila na Slevomatu. Mají zajímavě řešený předek a jsou z lehké bavlny, takže do horka ideální, akorát se muchlají. 
Co na ně říkáte? 
I enjoy this summer a lot because it's really summer weather long time and not only a couple of days. So I wear a lot dresses and skirt. I added some pieces into my closet this year, which I made or bought.
One of last purchase was this dress with parrots which I bought on Slevomat. The front of dress is unsual and it's from airy cotton, so perfect for hot weather but it smouches.
What do you think about it?



Yumi dress via Slevomat
Siena Style handbag
CCC flats
Michael Kors sunglasses
BeChick.com bracelet

13 komentářů:

  1. Ja pravím,že jsou fakticky parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti sluší a jsou hezké! Super botičky!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásný a máš dokonalou postavičku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale postavu perfektní opravdu nemám. To je jen šikovným fotografem. :)

      Vymazat
  4. veľmi sa mi páči štýl tých šiat a taktiež aj kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Práveže mne sa nejak zdá, že toto leto je také všelijaké. Je 5 dni horuco, slnečno a teplo, potom na 5 dni pridu mraky, trochu sa ochladi - je sice teplo, poprší si, ale slnko nesvieti. No neviem, možno je to len tu u nás na sk tak. Inak šaty ti pristanu, ale nič pre mna. Nemám velmi rada čokolvek s dizajnom zvieratiek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když to vezmu globálně, tak to není jako loni, kdy jsem v červenci nosila dlouhé kalhoty a svetr. Sice sluníčko pořád nesvítí, ale je skoro pořád teplo. :)
      Díky! Já toho se zvířatky moc nemám, ale tyhle se mi líbily hlavně střihem.

      Vymazat
  6. Dokonalé nápadité a zajímavé šaty, sluší!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)