středa 16. července 2014

Shopping in sales


Všude se to teď hemží slevami a samozřejmě ani já jsem neodolala a něco málo si pořídila. Sama bych se do obchodů nehnala, když je venku pěkně, ale dělala jsem poradce mamce, která si potřebovala pár věcí pořídit. Nakonec, jak již bylo zmíněno, jsem s prázdnou neodešla ani já. :)
V Calzedonii jsem si pořídila vršek od plavek a v Lindexu k němu pak i spodek, takže plavky nejsou stejné, ale spolu podle mě vypadají dobře. Už se nemůžu dočkat, až je vytáhnu na dovolené. Teď už jen zbývá vybrat termín a zvolit konečně destinaci.
V Lindexu jsem si pak pořídila ještě krajkové šortky a spodní prádlo. Pokud sháníte trička, kalhoty, spodní prádlo, svetry apod. určitě do Lindexu mrkněte. Já málokdy odsud odejdu s prázdnou.



V Mohitu jsem skoro dva měsíce okukovala tyto světle tyrkysové šaty a nakonec se mnou odešly domů.Velkým bonusem jsou opět kapsy.


Poslední, co jsem si pořídila, jsou botky z CCC, které se zdají být pohodlné, mají koženou stélku a opět je to univerzální kousek, který se dobře kombinuje.
Co jste si pěkného pořídili vy?

7 komentářů:

  1. Samé hezké věci! Už se těším na outfity!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky, ty plavky jsou na tebe jako dělané :)
    Moc se mi zalíbily ty kraťasy, budu muset do Lindexu.

    OdpovědětVymazat
  3. Do Lindexu jsi mě nalákala, odskočila jsem si tam mezi učením, chtěla jsem taky nějaké plavky, ale nakonec jsem odešla s úžasnou podprsenkou, spodní prádlo tam mají fakt pěkné :-) Jinak příští týden po zkoušce se chystám i na další obchody, šaty z Mohita se mi vždycky moc líbí, tak třeba nějaké pořídím, ty tvé jsou krásné! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adi, určitě to omrkni a doufám, že jsi si něco pěkného pořídila.
      Spodní prádlo mají v Lindexu pěkné, ale poslední dva roky kupuji podprsenky výhradně v intimissimmi, kde mi perfektně sedí ty jejich balconette. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)