sobota 19. července 2014

Sweet summer day


Dnešní outfit je o nových krajkových šortkách, které jsem si pořídila ve slevách v Lindexu. Doplnila jsem je proužkovaným topem, kabelkou ve vintage stylu a klinky. Jednoduchý ale naprosto ideální outfit do horkého letního dne jako byl ten dnešní. A omluvte moje vlasy, ale skoro celý den jsem je měla sepnuté ve vysokém messy drdolu a podle toho to vypadá, když jsem je rozpustila
Kdybych nebyla v práci omezována dress codem, byla bych si schopná vzít šortky i tam. 
V hlavě už mám vymyšleno dalších několik outfitů. Ležérněji budou vypadat například s Kedskami, Tomskami, žabkami nebo nízkými sandály.
Co nosíte v těchto horkých dne vy?
P.S. Pod fotkami najdete mou oblíbenou písničku pro toto léto.
Today's outfit is about new lace shorts which I bought in sales in Lendex. I matched them with striped top, bag in vintage style and wedges. Siple but perfect outfit for the hot summer day like today.
If wouldn't have a dress code in my job, I'll wear it there. Sorry for my hair, I had almost all day messy bun and therefore my hair looks like that. 
I have a lot of ideas for outfits. For more casual look I plan to wear it with Keds, Toms, flip-flops or with flat sandals.
What do you wear in these hot days?
P.S. Below you can find my favourite song for this summer.
 


Lindex shorts
F&F top
Windsorstore wedges
Limi handbag
Chanel sunglasses


6 komentářů:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)