pondělí 21. července 2014

Bits & Pieces


Tezenis t-shirt
Lindex skirt
F&F ballerinas
Siena Style handbag

Rozhodla jsem se čas od času přidat do jednoho článku vícero outfitů, protože ne vždy se zadaří vyfotit vícero použitelných fotek.
Všechny tři outfity spojuje jeden prvek a tím jsou placaté botky. 
Mimochodem světle béžová kabelka je moji nejoblíbenější pro toto léto. Sice není tak velká, ale alespoň mě to nutí netahat s sebou zbytečnosti.
I decided to add time after time more outfits in post because I can use only one or two photos from shooting sometimes.
These three outfit has the same element and this is the flat shoes.
Btw. nude handbag is my the most favourite bag for this summer. It isn't big, so I don't carry any unnecessary stuff.   



Reserved skirt
H&M lace top
Amisu ballerinas
Diane von Fuerstenberg handbag


DIY skirt
H&M top
CCC flats
vintage necklace
Siena Style handbag
Michael Kors sunglasses

6 komentářů:

  1. Hezké outfity! Nejvíc se mi líbí první a černou sukni bych moc potřebovala - přesně stejnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Já tu černou maxi sehnala úplnou náhodou a na druhou stranu, proč si ji neušít? :)

      Vymazat
  2. Ten první nemá žádný výrazný prvek, kromě Vás tedy, dokonalá postava to ale pozvedává :-)
    Nejlepší je ten 3., určitě!
    Pro mě jsou jednotícím prvkem spíše vlasy!

    OdpovědětVymazat
  3. najviac sa mi páči ten 2. ! :) topánky krásne vyniknú a maxi sukňa ti veľmi pasuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Niki! Balerínky z druhého outfitu už ale bohužel nemám, rozpadly se. :(

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)