úterý 15. července 2014

Summer black dress


Malé černé mám ve své skříni jen jedny, ty ale nejsou určitě poslední. Nedávno jsem si místo malých černých pořídila letní černé, které jsou naprosto podle mých představ. Už dlouho jsem sháněla jednoduché zavinovací šaty, co by mi padly jako ulité a nestály by majlant. Nakonec jsem ty své vysněné našla a nosila bych je nejraději pořád. Dají se kombinovat praktický s čímkoliv. Spolu s botami na podpatku vypadají elegantně a chic, takže by je bylo možné vzít i na nějakou slavnostnější příležitost, kde není vyžadován přísný dress code. Já jsem je zkombinovala s žabkami, takže outfit působí podle mého názoru více uvolněněji. Stejně dobře budou vypadat ale i s nízkými sandály.


Evie dress
F&F flip flops
Siena Style handbag
Deers brooch
Michael Kors sunglasses
Mathew Williamson for Lindex bracelet

5 komentářů:

  1. skvele saty, presne takove bych taky chtela :) Moc hezky ti sednou a sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Však jsem je také hodně dlouho sháněla a brala bych i jinou barvu.

      Vymazat
  2. Opravdu dokonalé!
    Aleš

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)