pondělí 21. října 2013

Black with touch of romantic

 
Když jsem si kupovala tyto kožené balerínky, jedna z kombinací, která mi hned napadla, byla s puntíkovanými punčochami. Vím, že vzhledem ke své výšce, bych měla k podobným délkám sukní nosit spíše vyšší podpatky, ale mně se k téhle kombinaci zamlouvaly právě balerínky.
When I bought these ballerinas, one of ideas, which I had in my head was with polka dot tights. I know I shouldn't wear this length of skirt with flatted shoes regarding my height but I like this outfit with the ballerinas so much.


 
Orsay blazer
Tezenis top
by Veronika skirt
Calzedonia tights
Topshop shoes
Siena Style bag
F&F necklace
Aldo sunglasses

6 komentářů:

  1. Outfit se mi líbí a délka ti moc sluší. Já si myslím, že nelze pořád přemýšlet nad výškou, podpatky, délkou sukně. To bych snad ani nevyšla ven. Balerínky se k tomu hodí a sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky často přemýšlím hned po koupi, co si k tomu vezmu :) A Tobě se tahle kombinace povedla :) Zrovna dnes jsem také fotila sukňový outfit jen s balerínkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Krásko. :)
      Tobě musí slušet všechno, vzhledem k tomu, jakou máš postavu. ;)

      Vymazat
  3. Ja bych mozna sukni vyhrnula vic do pasu, aby se nohy trochu prodlouzily, jinak moc hezky outfit:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já bych jí vyhrnula klidně výš, ale není na gumu, takže to bohužel nejde. :) U další to musím vymslet líp.

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)