úterý 8. října 2013

Travelling: Menton

St. Michel
Další zastávkou po cestě Azurovým pobřežím bylo město Menton, které se nachází jen několik kilometrů od italských hranic. Menton je známý tím, že se zde nachází krásný velký kostel St. Michel a každý rok se zde koná festival citrusů.
Mně se v Mentonu líbilo více než v Nice a v Cannes, atmosféra mi přijde daleko uvolněnější a celkově je tu méně turistů.
Ochutnala jsem zde zatím nejlepší makronky, poprvé jsem měla pravou francouzskou slanou palačinku, kochala se krásným výhledem z hotelového pokoje a v paměti mi zůstane jeden okamžik, který si budu pamatovat navždy. :)
Navštívili jste někdy Menton a jak se vám zde líbilo?
Next stop of our tour of Cote d'Azur was city Menton, which is situated few kilometers from italian boundaries. Menton is known for big beautiful church St. Michel and festival of citrus.
I like Menton much more than Nice and Cannes, the atmosphere is more freed and there is less turists.
I tasted the most delicious macarons ever, ate the original french salt crepes for the first time, had a abeautiful view from our room and I'll have in my mind one moment, which I'll remember forever. :)
Have you visited Menton and how do you like it?

Town hall
love this place
view from our hotel room


5 komentářů:

  1. Je skvělý si takto užívat! Parádní fotky.

    Na té poslední pozoruješ, jestli svítí nebo ptáky :-)? Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to tam překrásné. Jedno z míst, které chci navštívit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uplne jsi me tam nalakala!! Chci leto,)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)