úterý 10. prosince 2013

Chequered

 
Dlouho jsem sháněla kostkovanou sukni, která by byla v barvách skotské kostky. Kdysi jsem mívala jednu kostkovanou černobílou sukni a netuším, kam se poděla. Každopádně po usilovném hledání té pravé sukně jsem se rozhodla objednat si látku a ušít si sukni podle svých představ. Má jen jednu chybu, a to, že během toho, co jsem ji šila, tak jsem se trochu zhubla v pase a tím pádem mi nesedí úplně tak, jak bych chtěla.
Ze zbytku látky jsem si ušila kruhovou šálu, kterou od té doby, co ji mám, téměř nesundavám. :)
Ráda bych publikovala častěji, ale mimo nedostatku času řeším i jednu záležitost, která mi ubírá dost energie. Snažím se tolik ji neřešit, ale zatím mi to moc nejde. Stále ale doufám, že o víkendu už budu opět v pohodě. :)
Long time I've been searching for the chequered skirt, which would be in colours of scottish chequer. In the past I had one chequered black and white skirt but I don't kno where it ended up. In any case after long searching I decided to order the fabric and sew the skirt acc. my ideas. It has only one mistake - during procedure of making I lost weight in my waist and therefore it doesn't fit as I want.
I made a scarf from the rest of fabric, which I almost don't take off since I sewed it. :)
I'd like to public the articles more often but except the unsifficient time I also solve one issue, which takes me quite a lot of energy. I try not to be nervous but it isn't s easy. Still hope I'll be OK this weekend. :)

 
S.Oliver t-shirt
by Veronika skirt and scarf
Calzedonia tights
Siena Style handbag
Camaïeu booties
 

4 komentáře:

  1. Moc, moc ti to sluší! Krásně ušité! Mnoho sil přeji!

    OdpovědětVymazat
  2. Sukně vypadá moc hezky. A ta šálka k tomu nemá chybu :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sama, jo? No super! Sikovne rucicky. Me kostka hodne zaujala "v trendech", ale kdyz ji ted nosi kazdy, tak uz se mi do ni moc nechce, ale takova salka, ta by se snesla :-).

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)