neděle 15. prosince 2013

Chequered with black

 
Kostkovaná sukně i šála se mi natolik zalíbily, že jsem si je znovu vzala na sebe o pár dní později, když jsem trávila krátkou dovolenou na Slovensku, kdy jsme šli navštívit příbuzenstvo a podívat se i na vánoční trhy v Bratislavě.
Můžete vidět v akci i můj nový klobouk, který má úzkou krempu. Podobný jsem sháněla už hodně dlouho. Původně jsem chtěla typ fedora, ale při zkoušení jsem zjistila, že mi nesluší, tak jsem si vybrala tento. Spolu s ním jsem si pořídila ještě bordový floppy, který uvidíte určitě brzy.  
I like the chequered skirt and scarf so much, so I wore them a few days later, when I spent short holiday in Slovakia, where we visited part of family and visited also the Christmas Markets in Bratuslava.
You can also see in outfit my new hat. The similar one I've been searching quite long. At first I wanted the fedora hat but when I tried it I found out it doesn't look good on me, so I chose this one. I bought also another one - burgundy floppy, which you'll see on me soon.

 
Topshop coat
by Veronika skirt & scarf
Ebay hat
Forever 21 booties
Siena Style handbag

5 komentářů:

  1. Lovely outfit dear!
    Have a nice day <3

    sweet and sugars,
    DIAS

    OdpovědětVymazat
  2. Úplná anglická lady. Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Suprové! Měla jsem kdysi podobnou sukni, ale kratší :-)
    Jsem zvědavá na nové kozačky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ja se cervene kostky bojim:))ale tobe slusi velmi! krasne sladeno!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Veronika, v tomto outfite vyzeráš skvele .

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)