sobota 21. prosince 2013

Small gift before Christmas

 
Před posledním adventním víkendem mi přišel jeden dárek, kterým jsem si udělala před Vánoci radost - béžovo hnědá kabelka DKNY. Ačkoliv se jedná o kombinaci o látky a kůže, tak kabelka podle mého názoru určitě něco vydrží, protože je dobře propracovaná.
Přeji vám pohodový poslední adventní víkend. :)
Before last advent weekend I received a gift, which I bought for myself before Christmas - beige and brown hand bag DKNY. Although it's made from twill and leather, this bag will be resistant, because it's well worked up.
I wish you last advent cozy weekend! :)

 

7 komentářů:

  1. Je krásná, ale tedy podle mne tak docela obtížně kombinovatelná. No těším se, jak uchopíš tuto výzvu :-) Měj se krásně. Je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti. Klasické černé vetší kabelky mám tři a tahle se mi moc líbila. Je mi jasné, že na kombinování není úplně nejsnažší, ale navíc podobná mi chyběla. :)

      Vymazat
  2. Zrovna téhle kombinace barev bych se asi bála, jsem spíše na černou. Ale hlavní je, že ti udělala radost ;) DKNY nezklame. Těším se, až ji ukážeš v outfitu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černých kabelek mám několik a mně se tahle moc líbila. :)

      Vymazat
  3. Ale mně naopak přijde skvělá a skvěle kombinovatelná, ty barvy jsou skvělé - těch bych se nebála vůbec, jen bude potřeba nepřekombinovat oblečení jinými vzory, prostě nějaké jednobarevné klasiky s výraznými strohými doplňky a bude to supr! Navíc, černé je všude až příliš... kvituju každého, kdo se od černého monolitu dokáže odpoutat!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. ta kabelka je pěkná, unosila bych jí s béžovým trenčkotem, džíny a jezdeckými kozačkami...

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)