úterý 29. ledna 2013

Very simply

 
Někdy prostě není nálada ani na barvy ani na cokoliv složitého a může vzniknout z toho outfit jako například tento. Ačkoliv mám ráda pastelové a veselé barvy, tak se mi kombinace šedého trička, černé áčkové sukně, černých kontíčkových bot a kabelky líbí. Co vy na to?
Sometimes I don't simply have mood for something complicated and it can outfit like this. Although I like pastel and bright colours, I like also this combination of grey t-shirt, black skater skirt, black booties and bag. What do you thing?

 
Tally Weijl t-shirt
New look skirt
Calzedonia tights
Camaïeu booties
YR necklace
Longchamp handbag
 


10 komentářů:

  1. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduše ale elegantně, hlavně ti to velmi sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké a elegantní. Líbí se mi ta sukně :)

    OdpovědětVymazat
  4. SO PRETTY! LOVE ! KISSES!!

    http://therubberdoll.com

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)