pátek 4. ledna 2013

Outfit from Christmas: red, black and nude

 
Původně jsem chtěla tento outfit publikovat mezi Vánocemi, ale nečekaně jsem se dozvěděla, že mám jet na hory, takže bohužel nezbyl čas a na horách jsem přístup k internetu měla velmi omezený. Červený rolák jsem zkombinovala s černou tylovou sukní a lodičkami. Vzhledem k tomu, že venku panovala podzimní počasí a já měla silné punčochy, tak mi zima nebyla.
Originally I wanted to post ths outfit during Christmas but unexpectedly I knew I go to the mountains, so I didn't have time to post it and I had limiting internet acces. I mixed red turtle-neck with black skirt and nude pumps. With regard to weather which were outside and I wore also warm tights, I didn't feel cold. 

 
Asos turtle-neck and pumps
Aukro skirt
Calzedonia skirt
Longchamp handbag
Aldo bracelet



12 komentářů:

  1. Sluší ti to moc, možná bych si já vzala jiné lodičky, i když...ten můj dnešní příspěvek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Mně se k tomu právě ty lodičky líbí, červené bohužel nemám a černé by splývaly...

      Vymazat
  2. Je to moc hezké Verunko! Možná jen bych zvolila tmavé botky, ale možná by v tom byly takové ztracené..:)

    OdpovědětVymazat
  3. super sukně! Hezký Nový rok! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší, tyhle druhy sukní se mi moc libi, a červena k Vanocum patri, takze palec nahoru:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta suknička je úplně úžasná a strašně ti sluší! Vypadáš v ní tak nevinně, taková holčička :) Líbí, líbí! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná kombinace barev! Černou a červenou prostě zbožňuju. Skvělé lodičky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. tohle je tvuj nejlepsi outfit:)
    kocka
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)