čtvrtek 31. ledna 2013

New in: winter and spring pieces

Forever 21 faux fur gilet and turtle-neck
Neodolala jsem akci 1+1 zdarma na stránkách Forever21 a pár věcí si objednala. Leopardí kožešinovou vestu unosím, jak v zimě, tak i na jaře, kdy bude ještě chladněji. Bílý rolák jsem chtěla už delší dobu a na tomto mi navíc zaujaly zlaté knoflíčky, které má na rukávech a stejné to bylo i se světlým sakem. Ocvočkované balerínky jsem okukovala už delší dobu a tyto my zaujaly, takže jsem je také přihodila do košíku.
 
Forever 21 blazer and studded flats
A nakonec bílé šortky, které mi koupila má skvělá sestra. :)
Co jste si pěkného za poslední dobu pořídily vy? 
 
Orsay shorts from my great sister
 

12 komentářů:

  1. Věci jsou krásné! Hlavně ty baleríny se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super věci! Ta vestička je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  3. No líbí se mi úplně všechno...pěkně sis nakoupila. :) Ta vestička je parádní a sako úplně dělané na jaro! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výborně jsi nakoupila. Už se těším na outfity.

    OdpovědětVymazat
  5. pořídila sis super kousky :) nejvíc se mi líbí to sako a baleríny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Beautifullllll..

    Kiss Of CoutureTrend

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně se těším na outfity s vestou, a to sáčko má krásnou barvu. Moc se mi líbí i balerínky, já bych chtěla nějaké které mají takhle zdobenou třeba jen špičku/patu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sako a balerínky jsou úúžasné!:)

    OdpovědětVymazat
  9. krása, krása to sačko <3 hneď sa tam idem mmrknúť :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. F21 je prostě nejlepší :) nejvíc se mi líbi sako.

    OdpovědětVymazat
  11. love your flats so much!

    very nice blog ;)
    kisses from russia,
    Juliet

    www.julietpolilova.com

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)