středa 20. července 2011

Simple outfit

Včera večer jsem byla v jedné hospodě fandit Viktorii Plzeň, hrála s Jerevanem. Viktorka nakonec vyhrála 5:1. Já jsem zvolila naprosto jednoduchý outfit: džíny, bílé tričko, černé boty a oblíbenou kabelku. :) Vím, že bych z davu nijak nevyčnívala, ale neměla jsem náladu na nějaké kombinace a navíc večer už bylo chladněji.

jeans: Only, t-shirt: Reserved, top: Camaieu, wedges: Gate, gifted purse: Guess, bracelets: YR

A vyhrála jsem dvě giveaway - první u Desty a to náušnice a druhou u Elle - knížku Lexikon Móda v proměnách času. Z obou mám velkou radost a ještě jednou děkuji. :)

5 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, krásné pihy :) Jinak gratuluji k výhrám, máš štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji k výhrám! :) a jinak ti to moc sekne, já mám taky jednoduché outfity ráda, často bývají nakonec nejhezčí a džíny a triko je nesmrtelná klasika, co se nikdy neokouká ;).A ještě musím podotknout,že ta kabelka je vážně boží! :)

    OdpovědětVymazat
  3. roztomila kabelka!!!
    tu knizku mam taky:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. tak tie uzasne doplnky aj zo simple outfitu urobili ,,nesimple"

    OdpovědětVymazat
  5. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)