čtvrtek 28. července 2011

Outfit: 27.7. 2011

Měla jsem dnes nějaké zařizování a šla jsem koupit ségře dárek k svátku. Ještě musím vymyslet něco mamině, obě dvě se jmenují stejně. :)
Vzala jsem si tričko DIY, bilou vintage sukni, nejoblíbenější boty tohoto léta, červenou kabelku a udělala si opět drdol s vycpávkou, který se mi líbí nosit. :) A měla jsem opět "rozpraskané" nehty.

I had some things to do it today and I went to buy a gift for my sister to her name day. I have to think something for my mum, both have the same name. :)
I wore tee DIY,  white vintage skirt, th most favourite shoes of this summer, red hadbag and I made also bun with pad which I like to wear. :) And I had also "cracking" nails

skirt+earrings: vintage, tee: DIY, wedges: Gate, handbag: Calvin Klein, sunglasses: R. Cavalli, gifted namenecklace, bracelet: gift from YR, 
pink: Dermacol 02, black cracking: Essence


7 komentářů:

  1. answer:thank you so much for your comment!!!;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. zdá se mi to nebo je u vás pořád tak krásné počasí? :) tady není nic moc :(. Jinak tenhle outfit se mi moc líbí, tričko i sukně boží a s musím říct, že jsem si s chutí přečetla něco víc o tobě, krasobruslení také obdivuji a obdivuji tebe, musela to být dost velká dřina! A já taky miluju kočky, máme tři :)!

    OdpovědětVymazat
  3. I love the lace top!!
    Come follow my blog hun :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně takhle nehty taky nosím :) sice už to vyšlo z "módy", ale já to miluju.. vždycky ty nehty přitáhnou pozornost! A moc ti to sluší, to tríčko na tobě vypadá super!

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)