pátek 31. října 2014

Pumpkin Party


Příznačnější název pro tento článek než je dýňová párty asi neexistuje. Nepatřím mezi šílené fanoušky Halloweenu, ale nejsem ani jeho odpůrce. Jedna z věcí, která je spojená s tímto svátkem a zároveň ji mám velmi ráda je dýně, ať už je na talíři, nebo jako dekorace. Takže tento týden ještě je takovou dýňovou párty. 



Každý rok na podzim se těším, až opět uvařím dýňovou polévku (recept zde) a letos jsem k tomu přidala i dýňové rizoto (recept zde). Možná ještě upeču i dýňový koláč po vzoru své sestry, která ho dělala loni a byl výtečný.


Jinak dýni mám ráda i jako dekoraci a za takto krásně vydlabanou dýni vděčím svému muži. Zatímco já vařila, on vydlabával a vykrajoval.


A když už je to všechno takové pěkně do oranžova, tak jsem si vzala čelenku, která sice není s Halloweenskou tématikou, ale je v barvách podzimu a myslím, že perfektně doplňuje celou tu dýňovou parádu. :)
Co vy a Halloween - slavíte / neslavíte? A pokud slavíte, tak jak?

4 komentáře:

  1. Ty poslední dvě fotky jsou naprosto super, Veru! :-)
    A dýňovou polévečku moc a moc můžu! Ještě jsme doma dělávali zavařené kostečky dýně (s ananasovou trestí tuším) a ty bylo velice dobručké. Ale rizoto jsem zatím nezkoušela - musím napravit! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe, děkuji. :)
      Zavařená dýně je taky dobrá a rizoto určitě vyzkoušej.

      Vymazat
  2. Dýňová polévka je jedna z mých nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)