čtvrtek 23. října 2014

Brick coloured skirt


Již delší dobu pozoruji, že jedny z populárních barev na podzim jsou hořčicová a cihlová. V hořčicové barvě jsem si zatím nic nepořídila, ale v cihlové ano. Poslední tři dny jsem strávila v Praze a úplnou náhodou jsem natrefila na tuto sukni a pak už jen rychle hledala svoji velikost. Je teplá, takže na podzim a zimu ideální a navíc pěkně zpracovaná, s čímž mám u věcí trochu problém.
Zkombinovala jsem ji s černým základem a doplnila světle béžovou kabelkou. Křivák jsem zvolila proto, že jsem nechtěla, aby outfit působil prvoplánovaně elegantně. Každopádně se tu určitě objeví i v elegantnější verzi a v kombinaci s bílou košilí bude vypadat skvěle.


Reserved biker jacket and skirt
Siena Style handbag
Karl Lagerfeld for Melissa ballerinas
Ebay earrings

2 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)