úterý 28. října 2014

Outfit: trenchcoat and bow


Minulý pátek jsem byla za "slušňačku", protože tak si přesně připadám v této košili se stuhou, kterou vážu obvykle na mašli. Sice jeden kolega mi pokaždé, když mám tuto košili a k ní i stuhu, poznamená "Hele, Ferda mravenec jde", ale já ji nosím ráda. Jinak takto vypadá má podzimní "uniforma" do práce - slimky nebo sukně a k ní ideálně košile. Již delší dobu sháním obyčejnou bílou vypasovanou košili takovou, aby pěkně seděla na tělo, ale bohužel se mi jí nedaří sehnat. Svůj podíl na tom má i to, že v určitých partiích mi matka příroda příliš neobdarovala. Takže budu ráda za vaše tipy.
Tmavě modré jeggins jsem si pořídila v Tezenisu a dlouho jsem s nimi váhala, nakonec jsem ale ráda, že jsem je vzala. Navíc pokud sháníte černé koženkvé kalhoty, tak tam určitě mrkněte, jsou za super cenu. Já jsem si je nevzala z jednoho prostého důvodu, protože mi v nich bylo už jen při zkoušení příšerné vedro.


Orsay trenchcoat
Tezenis jeggins
Reserved shirt
Siena Style handbag
Marks&Spencer heels

6 komentářů:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)