pátek 1. srpna 2014

Bad hair day

DIY skirt, Calvin Klein top, Lindex shoes, Siena Style handbag, Ebay earrings
Poslední dobou už vůbec nevím, co s vlasy a upřímně se už těším, až mi kadeřnice opět střihne patku. Takže jeden den, kdy jsem měla opět bad hair day, jsem vlasy sepnula do falešného culíku a outfit složila z černé sukně s krémovým kanýrem a proužkovaným topem. 
V hlavě už mám nápady na další články, takže se určitě brzy ozvu. :)

8 komentářů:

  1. Náhodou, ty vlasy ti takhle sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja ked mám bad hair day, vlasy idu jednoznačne do copu... Inak mi strašne vadia a rozčuluju ma :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych je nejradši schovala pod klobouk, ale ten v práci mít nemůžu...

      Vymazat
  3. A já si zrovna u téhle fotky na fb říkala, jak máš ty vlásky krásně dlouhé a moc ti to sluší :-) Ty boty z lindexu jsem taky chtěla pořídit, jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Adri! Teď už mám zpátky svojí patku a zastřižené konce a cítím se daleko lépe. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)