sobota 16. srpna 2014

Lately new stuff


Slevy všude pomalu končí, ale i přesto jsem pořídila ještě pár věcí, které využiji nejen v létě.
Kalhoty pyžamového typu jsem si nechtěla pořizovat za plnou cenu protože se podle mého názoru nejedná o nadčasový kousek, takže jsem je pořídila za skvělou cenu a navíc jsou pohodlné. Vzhledem k tomu, že mě letos čeká ještě dovolená, tak i na cestování budou fajnové.




V týdnu jsem byla koupit sestře dárek k svátku a když jsem zamířila do Lindexu, ta jsem opět neodešla s prázdnou - odešlo se mnou světle modré basic tričko a náhrdelník, který jsem okukovala již delší dobu a stále nad ním váhala. Mimochodem basic trička z Lindexu z pevné bavlny s přídavkem elastanu jsou celkem dobře ušitá, postranní švy se hned tak nezkroutí.


Na Zootu jsem si objednala tmavě modré šaty s lehátky a hrnek Alladin Mason s dvojittou stěnou a brčkem. Šaty mají áčkovou sukni a v pase se zavazují, takže vytvoří krásnou ženskou siluetu. A hrnek jsem si původně koupila, abych si v něm mohla nosit smoothie do práce, ale budou se z něho pít parádně i domácí limonády.


Pak jsem ještě v Lindexu narazila na kimono, které jsem si ale původně chtěla ušít, ale nemohla jsem najít ten pravý vzor. Budu ho nosit na dovolené určitě přes plavky, ale možná vymyslím i něco jiného.
A nakonec jsme si dnes s mužem pořídily ještě světla na chodbu a do obývacího pokoje, protože už nás ani jednoho nebavilo téměř dva roky svítit jen žárovkou. :) 

7 komentářů:

  1. Tie šaty sú krásne! A ten hrnček je skvelá vychytávka :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  2. Ten hrnek jdu najít jestli ještě mají :-) A zrovna před pár dny jsem si říkala, jak by se mi tyhle pyžamové kalhoty hodily na cestování, asi se po nich podívám!

    OdpovědětVymazat
  3. šaty sú veľmi pekné ! :) taktiež sa mi páči aj to kimono a hrnček je prakticky využiteľný :) dovolenku si uži ! :)

    OdpovědětVymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)