sobota 9. srpna 2014

DIY: idea for very quick home decoration


Neznám nikoho, kdo by neměl rád levanduli. Já ji zbožňuji a i tento rok jsem přemýšlela, jak s letošní úrodou naložit mimo klasického usušení a uložení do sáčku. Část sklizně jsem jako vždy usušila usušila a dala opět do sáčků, z další části se chystám upéct levandulové muffiny a z té poslední jsem udělala suchou vazbu. 
Potřebovala jsem širokou kulatou vázu, hrubší bílý písek (oboje jsem sehnala v Nanu Nana) a levanduli. Postup je naprosto jednoduchý, zastřihnout snítky tak, aby byly stejně dlouhé, svázat je dohromady, postavit do vázy a zasypat pískem. Během půl hodinky je hotová dekorace do bytu, která mi momentálně zkrášluje obývací pokoj. 

5 komentářů:

  1. To je krása :-) já je mám obyčejně zavěšené na provázku u postele, aby se mi dobře usínalo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pěkný nápad. Já právě dávám pak tu v sáčku k polštáři, aby se mi dobře usínalo. :)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)