středa 2. dubna 2014

On floral wave

 
Prvního apríla jsem vezla na květinové vlně. Jaro si prostě u mě žádá barvy, takže když jsem na inernetových stránkách Calzedonie viděla novou kolekci na jaro/léto, při nejbližší příležitosti jsem si to namířila do obchodu a odnesla si tyto květované punčošky.
Pokud se vám zdá, že se tu až podezřele často objevují voňavé balerínky Mel, tak vězte, že nosím i jiné boty, ale tyto jsou neskutečně pohodlné a nejraději bych je nesundavala z nohou.
1st April I went on a floral wave. Spring asks for colours by me, so hen I saw new spring/summer collection on Calzedonia webpages, I went to the shop as it was possible and bought these floral tights.
If it seems to you, that you see here very often scented ballerinas from Mel, know I wear also another shoes but these are very comfortable and I don't want to take them off.   

 
Lindex dress
Calzedonia tights
Tezenis top
Aldo sunglasses and belt
Siena Style handbag
Mel ballerinas
Bechick bracelet

8 komentářů:

  1. Ty punčocháče jsou skvělé! Krásný jarní outfit. Povedlo se ti to a sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezký outfit!:) na jarní outfity se kouká mnohem líp než zimní

    OdpovědětVymazat
  3. Ty punčošky jsou naprosto parádní, a neuvěřitelně Ti sedí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Calzedonia je mor pro mojí peněženku. :-D

      Vymazat
  4. tie pančušky sú pekné, ale tento outfit v celku sa mi vôbec nepáči to tričko pod tými šatami sa podľa mňa vôbec nehodí .. a taktiež by som tieto pančušky nekombinovala s týmito šatami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děluji za názor. Chápu, že každému nemusí být po chuti, co nosím. :) Ale mně se právě krajkové šaty k těmto punčochám líbí. A o tom to přeci je, že každému se líbí něco jiného. ;)

      Vymazat

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)