úterý 12. března 2013

Black with touch of violet

 
Původně jsem měla v plánu vzít si černočerný outfit, ale při pohledu do zrcadla mi přišel až moc jednoduchý. Takže jsem se rozhodla pro výraznější prvek v podobě fialové asymetrické sukně a výsledek se mi líbí. Navíc pastelové barvy jsou toto jaro a léto opět trendem, stejně tak i černobílá, za což jsem ráda, protože pastelky a černobílá to je moje. Mám už hotový jeden černobílý DIY projekt (brzy bude o něm článek) a další chci zrealizovat.
Co vy a letošní trendy pro jaro/léto?
Originally I planned to wear totally black outfit but when I looked to mirror, I thought it was very simple. So I decided for more contrastive element - violet asymetric skirt and I like it. Moreover pastel colour are still trendy for this spring/summer as well black and white and I'm happy because I love both styles.I finished one black adn white DIY project and the another one I plan to do.
What dou you think about trends for this spring/summer?

 
C&A turtle-neck
Tailored asymetric skirt
Cama'ei booties
Pimkie necklace
Longchamp handbag
Calzedonia tights

2 komentáře:

Your amazing comments, if you like my blog, follow me. :)